Hamabost urteko Igorrek Roger bere aitari paperik gabeko etorkinen langile-sare baten esplotazioan laguntzen dio. Berarentzat aitari ?negozioan? laguntzea ohikoa zaio. Dena aldatuko da langileetako bat, Amidou, ezustean datorren lan-ikuskatzaile batengandik ihes egiten saiatu eta aldamio batetik eroriko denean. Igorrek promesa bat egiten du orduan eta egia esan ala aita traizionatu, zer erabaki ez du jakingo.