Itsas-bidaia ikaragarri latza egin ondoren, afrikar talde bat Espainiako itsasertzeraino iritsi da, ezkutuan. Haien artean Alou dago, 28 urteko senegaldarra. Aspalditik Katalunian bizi den Mulai lagunak migratzeko adoretu du, lan on baten aukera eskainiz. Bidean, Alou aurrera aterako da noizbehinkako lan eta abentura txikiak tartean direla. Alouren gutunak filmak Donostiako Zinemaldian Urrezko Maskorra eta gizonezko aktore onenaren Zilarrezko Maskorra (Mulie Jarju) irabazi zituen 1990ean.