Shad eta Otho lagunek Boli Kosta utzi dute Europara etorkizun hobearen bila abiatzeko. Espainian jada, taxi-zerbitzu bat antolatuko dute beste etorkin ilegalekin batera, harik eta Poliziak ustekabean harrapatzen dituen arte. Otho bere herrira erbesteratuko dute, Shadek, berriz, Londresera ihes egingo du. Bertan Tango gazte frantsesa ezagutu, eta harekin Parisera joango da. Shadek Tangori afrikar etorkin talde bat aurkeztuko dio, tartean Olga xarmagarria dagoela, eta ezusteko nahaste-borraste arriskutsu bat sortuko da.