Nowak kontratista poloniarrak langile-talde bat Londresera darama bertan finkaturiko gobernu-funtzionario bati eskulan merkea eskainiz. Nowak da ingelesez hitz egiten duen bakarra, eta kapitalismoaren tentazioak eta euren familiengandik bananduta egotea pairatzen dituzten bere gizonak gobernatu beharko ditu (garai hartan Polonian erregimen komunista zegoen). Egoera are zailagoa izango da Poloniako kolpe militarraren berri jakiten dutenean.