XIX. mendearen erdialdean, suediar familia batek Minnesotara emigratzen du. Suedian zeukatena baino lur emankorragoa aurkituko dute, baina jaioterrian bezalaxe, elementuen kontra borrokatu beharko dute. Amerikar bihurtu nahi ez duten arren, herrialde berriko kulturak gero eta eragin handiagoa izango du euren bizitzetan. Lur berria, urtebete lehenago Troellek berak zuzendutako Utvandrarna (Emigranteak) filmaren jarraipena da.