Arraza beltzako etorkin afrikar bat zirtzileria saltzeaz bizi da. Kafetxo bat hartzeko asmoz, taberna batean sartu da baina kamareroak modu txarrean tratatu du eta kalera bota nahi du. Ordea, karta-jokalari talde batek afrikarraren kaleratzea ekidin du eta saltzen dituen gauzekiko interesa agertu dute, baina adarra jo nahi diotela konturatzen da. Afrikar ?gizarajoak? kalterik gabeko baina beren egoentzat birrintzailea izango den azpijokoa prestatu die jokalariei.