XIX. mende bukaeran, lan bila doazen emigrante suediarrez beteriko ontzi bat Bornholm uharte daniarrera heldu da. Hauen artean Lasse eta honen seme Pelle daude. Etxalde batean lana lortu baina, nagusiek irainka tratatzen dituzte. Pellek daniera ikasi duen arren, atzerritartzat hartzen jarraituko dute. Hala eta guztiz ere, Pellek ez du Suedian utzitakoa baino bizimodu hobea lortzeko esperantza galduko.