Saïdek, 20 urteko marokoar batek, Gibraltar itsasartea txalupaz zeharkatu eta bidaldi luzearen ostean Bartzelonara iristea lortu du. Bertan lan marjinalak onartzera behartuko duten aurreiritzi arrazistak eta eragozpen legalak ezagutuko ditu. Oztopoak oztopo, maitasuna eta lagunak lortuko ditu, kazetaritza ikasle den Anna, eta musika talde bat osatu duten iparrafrikar etorkin batzuei esker.