Langile etorkinak joan ohi diren kafetegi batean, hirurogei urte inguruko Emmi alargunak Ali ezagutu du, berrogei inguruko marokoarra. Tabernako jabeak bultzatuta, Alik Emmi berarekin dantza egitera gonbidatu eta etxera lagunduko dio. Elkarrekin ondo konpontzen direla ohartuko dira, eta adin eta jatorri hain ezberdinekoak izan arren, ezkontzea erabakiko dute, Emmiren famllia eta bizilagunen artean nola Aliren lagunen artean eskandalua piztuz.