Espainia, 1960. Martin eta Marcos bi lagun Suitzara doaz lan bila. Familia Espainian utzi eta bizitza berri baterantz aurrerapenaren eta askatasunen Europara abiatu dira. Martinen emazte Pilar eta Marcosen ezkongai Carmenen etorrerarekin, mutilzahar bizimoduari akabo esan beharko diote. Martinen aita hil denez, itzultzea pentsatu dute. Beren harridurarako, itzulera erbesteratzea baino askoz zailagoa gertatuko zaie.