XIX. mendearen erdialdean, Kristina eta Karl-Oskar Suediako hegoaldeko nekazal giroko herrixka batean bizi dira. Ezkondu eta lurraren zati txiki bat ogibide bihurtzen saiatuko dira. Alabaina, lurra ez da batere emankorra, bata-bestearen atzetik uzta txarrak dituzte, eta familia gose izango da. Arazo hauengatik, Estatu Batuetara emigratzea erabakiko dute beste hainbat herrikiderekin batera, denek gaindituko ez duten bidaia neketsu eta luze bati ekinaz. Ziklo honetan ere ikusgai den Nybyggarna (Lur berria) filmaren lehen zatia da.