1984. Israeldarrek Moises operazioa jarri dute abian judu etiopiarrak Israelera eramateko. Ama kristau batek bederatzi urteko semeari judua dela esan dezala eskatuko dio gosetetik salbatzeko. Tel Aviven finkaturiko frantses familia sefardi batek semetzat harturik, bere sekretua noiz azaleratuko beldurrez haziko da. Palestinako lurralde okupatutetan maitasuna, arrazakeria eta gerra ezagutuko ditu, baina ez du sekula bere benetako ama ahaztuko.