1961-62. Aljeriako gerra puri-purian dago. Lakhdar, Parisko aldirietan bizi den emigrante aljeriarra, bakarrik bizitzeaz akiturik dago, eta bere familia Frantziara eramatea lortuko du. Lakhdar bere herrikideak ustiatzen dituen aprobetxategi horietako bat bihurtuko da. Ez daki ordea, Nora, bere emaztea, jarduera militante batean murgilduta dagoela.