Kolore askotako etorkinen talde bat ozta-ozta bizi da Brooklynen. Alonso espaniarrak eta bere herrira itzultzea amesten duen honen ama itsuak daramaten tabernan lan egiten du Bayo montenegroarrak. Alonso eta Bayo lagunak egiten dira, egunen batean ?amerikar ametsa? egia bihurtzeko esperantzaz. Harik eta Bayoren familiak harekin elkartzeko Montenegrotik Estatu Batuetarako bidaia arriskutsuari ekiten dion arte.