Ernst Lubitsch
Espainiako erregea kale-kantaria den Rositaz maitemindu da, baina honek Don Diego, sosik gabeko noblea maite du; erregeari burla egiten dion kanta bat abesteagatik neska atxilotzen dutenean, honen defentsan atera dena. Rosita eta Don Diego presondegira bidali eta gizona heriotzera zigortu dute. Erregeak Rositari eta Don Diegori begiak zapi batez estaltzea eskatuko du hil aurretik ezkontzeko, baina erreginak Don Diego salbatuko du borreroaren armetan jaurtigairik gabeko kartutxoak jarriz.