Ernst Lubitsch
Stock profesoreak bere emazteaz dibortziatzeko aukera ikusiko du hau Braun doktorearekin, Charlotte bere lagun onenaren senarrarekin flirtean hasten denean. Braun doktorearen bazkide den Mueller doktorea, bere aldetik, Charlottekin dago maiteminduta. Baina Charlottek eta Braunek ez dute euren miresleengan interesik, eta hauek azkenean bata-bestearekin hasiko dira.