Ernst Lubitsch
Zor ugari dituen Edmund Lamontek Mabel Wilton alargun aberatsa gorteiatzen du, baina azkenean honen alaba Jeannekin bukatuko du. Behin honekin ezkonduta, Harriet izeneko beste neska batekin harremanetan darrai. Lamontek Fred Armstrong doktorearekin maiteminduta dagoen Jeanneri dibortzioa ukatzen dionean, neskaren amak Lamont akabatuko du.