Ernst Lubitsch
Alexei ofizial gazteak erreinu txiki bateko tsarina azpikari iraultzaile batzurengandik salbatu du, eta neskak ordainetan, bere maitasuna eskainiko dio. Mutilak orduan maite zuen neska eta tsarinaren ohorezko dama den Anna utziko du. Baina tsarina ez da berarekin leiala izango eta Alexeik, hisiaz, konspiratzaileekin bat egingo du. Kantzilerrak iraultza errotik moztu eta tsarinak Alexei atxilotzeko agindua emango du.