Ernst Lubitsch
Halamoduzko sona duen Erlynne andrea Londresera itzuli eta Lord Windermereri deitzeko agindua eman du. Honek hilda uste duen emaztearen ama dela aitortu, eta bere isiltasunaren truke dirua eskatuko dio. Lady Windermereren urtebetetze-festarako gonbidapen bat ere jaso nahiko du, baina honek ezezkoa emango dio. Erlynne andreak orduan gonbidapen gisa errefusatze-gutuna hartu eta festara bertaratuko da, Lady Windermereren zeloak piztuz.