Ernst Lubitsch
Dantzari diharduen Georgette eta Maurice bikote gaztea beti dabil flirtean. Egun batez, beren apartamentuan ate joka Paul Giraud doktorea azaldu da, Mauricek leiho aurrean entseatzen duenez, Suzanne emaztea erakarri nahian dabilela eta. Georgette andregai ohi bat dela ohartzean, istorio xelebre bat asmatuko du Suzanneri Georgettekin izandakoa ezkutatzearren... Bere aldetik, Maurice ere Suzannekin flirtean hasiko da eta honi bere senarrak Georgettekin duen harremana kontatuko dio.