Karl Heinrich, herrialde txiki bateko erregearen iloba eta printze oinordekoa dena, Heidelbergera doa ikastera bere tutore Jüttner doktorearekin batera. Bertan Kathirekin txora-txora eginda geratuko da, Jüttner eta biak ostatu hartu duten bentako jabearen ilobarekin. Karl Heinrich zoriontsu dago, baina erregea hilzorian da eta tronuratzeko itzuli beharra dauka.