Ernst Lubitsch
Errusiako Pablo tsarra Pahlen kondeaz bakarrik fio den gizon aldartetsua da. Honek, bere aldetik, hura babestu nahi du; baina, erregearen ekintzek pizten dioten lazturaren aurrean, honek tronua ez duela merezi erabakiko du. Tsarrak umiliatu eta jipoitu duen Stefan guardiak konspirazioarekin bat egiten du. Gau batez, Stefanek tsarraren kontra tiro egin, eta ondoren kondea ere tirokatuko du.