Ernst Lubitsch
Marcus Paltram suitzar herriska bateko ehiztaria Cigliarekin dago maiteminduta, baina, aldi berean, Piak, Ciglia gorroto duen mendialdeko neska batek, mutila du maite. Gau batez, Piak Marcus limurtuko du, eta neskaren amak behartuta, honek Piarekin ezkondu beharko du. Ciglia betidanik bera maite izan duen Lorenz Gruberrekin ezkonduko da. Cigliak oraindik Marcus maite duelako amorraturik, herria utz dezan Gruber erosten saiatuko da.