Ernst Lubitsch
Sylvaniako ministroak kezkati daude Louise erreginak ezkongabe dirauelako. Alfred kondea Paristik itzultzean, non amodio ugari bizi izan dituen, erreginak bere gaitasun erromantikoak erakusteko eskatuko dio. Azkenean ezkondu egingo dira, baina Alfredek ez du atsegin izango bere emaztearen menpe egotea; hala ere, itxurak gorde beharko ditu herria atzerriko potentzia batekin negoziaketa ekonomikoetan hasi baita.