Saio ezberdinez osatutako errebista musikala. Horietako hiru Ernst Lubitschek zuzendu zituen. Origin of the Apache: gizon bat eta emakume bat logelan dantzan. A Park in Paris: Parisko jendarme bat parke batean zaintze lanetan. The Rainbow Revels: Maurice Chevalier eta emakumeen koru bat Parisko kedar-garbitzaileak antzeztuz.