Ernst Lubitsch
Vera kondesa harroputz hutsa den Otto printzearekin ezkontzeko zorian dela, hura utzi eta Montecarlora abiatuko da. Kasinora doa, bertan izugarri aberatsa den Rudolph kondeak emakumea begiz joko du. Ilea ukitzen uzten badio, jokoan zorioneko izango dela esaten dio. Emakumeak baimena eman eta xirmi-xarma bailitzan, irabazten hasiko da. Hain dago txundituta bere zortearen mudantzaz, ezen nor den jakin gabe ere, Rudolph ile-apaintzaile gisa kontratatuko duen.