Ernst Lubitsch
Nikolaus ?Niki? von Preyn tenientea Franzi biolinjolearekin Vienan maitemindu, eta amorante egingo dira. Flausenthurmeko erregea xarma gutxiko Anna bere alabarekin hirira iristen denean, Nikik kaleko ohorezko guardian parte hartuko du. Pareko espaloian dagoen Franziri irribarre eta begi-keinu bat egingo dizkio karroza pasa ahala, baina Annak orduan keinu horiek berarentzat direla pentsatuko du.