Ernst Lubitsch
Lehen Mundu Gerraren ondoren, Paul Renard gazte frantsesak berak hildako alemaniar soldadua, Walter Holderlin, ezin du burutik kendu. Paulek Walterren azken gutuna irakurri eta sinatu zuen, eta Alemaniara abiatuko da soldaduaren familiari hori kontatu eta barkamena erregutzera. Topatzen dituenean ordea, ezin izango die bere iragana aitortu eta Walterren laguna zela gezurra esango die. Paul eta Elsa, Walterren ezkongaia zena, elkarrekin maiteminduko dira, eta gazteak Holderlin familiarekin duen harremana estutuz joango da.