André Bertier doktorea eta Colette bere emaztea zoriontsu bizi dira, harik eta Mitzi Olivier, neskaren eskolako lagun dotorea bisitan etortzen zaien arte. Hainbat azpijokoren ostean, Mitzik gaiso dagoenaren plantak eginaz, Andrérekin bakarrik geratzea lortuko du, baina neskaren senarra den Olivier irakasleak detektibe bat kontratatu du Mitziren leialtasunik ezaren frogak jaso ditzan.