Ernst Lubitsch
Venezian, bere burua kondesatzat aurkezten duen Lily izeneko karteristak baroi baten itxurak egiten dituen Gaston Monescu lapur ospetsua ezagutu eta harekin maiteminduko da. Gastonek François Fileba aristokratari lapurreta egin eta harrapatu baino lehen Lilyrekin ihes egin du. Urtebete geroago, Parisen, Gastonek diamanteak txertatuta dauzkan poltsa bat lapurtuko dio Mariette Colet alargunari, poltsa itzuli egingo dio ordea eta andrea liluratuz, honek idazkari gisa kontratatu dezan lortuko du.