Lubitschek sinaturiko atalean (The Clerk), handiki batek bere ondasunak bere oinordekoek baino estimu handiagoa dion jendeari uztea erabaki du. Telefono-aurkibidean besterik gabe hainbat pertsona aukeratzen ditu. Phineas V. Lambert bulegariak milioi bat dolar jasotzen du. Bere mahaitik lasai antzean altxa, enpresako presidentearen bulegora abiatu eta aho-puzker bat egiten dio.