Ernst Lubitsch
Parisen etxebizitza berean bizi diren George Curtis pintoreak eta Tom Chambers antzerkigileak hiri honetara doan trenean Gilda Farrell ezagutu dute, beraiek bezalaxe amerikarra eta publizitate-marrazkilaria dena. Biak ala biak berehala neskarekin maiteminduko dira, eta Gildak ez bata, ez bestea ezin aukeratu duenez, menage à trois bat bizitzea erabakiko dute.