Ernst Lubitsch
Izugarri aberatsa den Sonia alargunak Marshovia bere herrialde txikiko aberastasunaren erdia kontrolpean du. Herriak emakumeak bere dirua bertan xahutu dezan behar du bizirik irauteko, eta beraz, senarrik aurkitzen ez duenez, andreak Parisera alde egiten duenean, erregeak Danilo printzea bidaliko du berau gorteiatu eta atzera ere etxera ekar dezan. Nahitaez lortu beharko du gainera, bestela gerra-kontseilu bat zain edukiko baitu.