Ernst Lubitsch
Maria emaztea aspaldi apur bat alboratuta dauka bere senar Sir Frederick Barker aristokrata britainiarrak. Haserretuta dagoenez, Parisera joango da senarrari ezertxo ere esan gabe. Bertan Mariak Anthony Halton ezagutu eta honekin afaldu eta hiriko monumentuak bisitatuko ditu. Maria Haltonek asmo serioagoak dituela jabetzean, desagertu eta Ingalaterrara itzuliko da, bere senarra ordea ez da kanpoan egon denik ere ia ohartu.