Ernst Lubitsch
Michael Brandon gaizki hezitako milioduna da, zazpi emazte izan dituena, den-denak bere dirutzak erakarritakoak. Rivierako denda batean Nicole de Loiselle ezagutu du baina honek kalabazak eman dizkio. Txirotutako frantses noble familia bateko alaba denez, bere aitaren aginduz, Nicolek azkenik Brandonen ezkont proposamena onartu bai, baina diru-truke dela argi utziko du.