Ernst Lubitsch
Iranoff, Buljanoff eta Kopalski kamaradak Parisera bidali dituzte frantses hiriburuan bizi den Swana errusiar dukesa nagusiari konfiskatutako bitxien salmentarekin Gobernuarentzako dirua lor dezaten. Hiru kamaradak luxuzko hotel batean gela hartzen dute, frantses auzitegiek bitxien benetako jabea nor den argitzen duten bitartean. Errusiako Gobernuak Nina ?Ninotxka? Ivanovna Yakushova bidaliko du orduan gauzak konpontzeko.