Ernst Lubitsch
Budapesteko Matuschek eta Konpainia dendako saltzaile-buru lotsatia da Alfred Kralik. Goizero-goizero, enplegatuak elkarrekin itxaroten dute Hugo Matuschek, euren nagusiaren etorrera. Alfredek egunkariko iragarki bati erantzun, eta gutun bidezko amodiozko istorio bat bizi du. Matuschekek Klara Novak kontratatu du Alfreden nahien kontra. Lanean, Alfred eta Klara etengabe liskatuta dabiltza, Klara Alfreden gutunkide ezkutua dela susmorik hartu gabe.