Ernst Lubitsch
Larry Bakerrek bere lana eta etxeko bizimodua oso maite ditu, bere emazte Jill asper-asper eginda dagoela eta Larryren aldetik arreta gehiagoren beharretan dela ohartu gabe. Emakumea Larry jakinaren gainean jartzekotan dabilenean, Sebastian, pianojole xelebre bat, ezkonduen etxera bizitzera etorri eta Jill gorteiatzen hasiko da. Larry konturatu orduko bere onetik aterako da, baina Jill joaten uzteko asmoa duela itxurak egingo ditu berak ere beste emakume bat duela aitortuz.