Ernst Lubitsch
Joseph Tura eta bere emazte Maria Tura Varsoviako antzerki talde bateko izarrak dira. Sobinski teniente abiadore gaztea Mariarekin dago maiteminduta eta emakumeak antzezpena (Hamlet) bitartean, bere kamerinoan elkar ikusiko dutela esan dio. Mutilak aretoa uzten du, hain justu, Josephek ?Izan ala ez izan? bakarrizketa hasten duenean. Alemaniak Polonia inbaditzen duenean, Sobinskik Ingalaterrara alde egingo du, baina Varsoviara itzuli beharko du nazien erresistentziaren aurkako konspirazio bat agerian uzteko.