Ernst Lubitsch
Henry Van Cleve 70 urterekin hiltzen denean, infernura doa, eta bertan Gorentasunak ongi etorria eman, eta gaizki egindakoak konta diezaizkion eskatu dio. Henryk bere istorioari hasiera emango dio. Jaio zenetik, Van Cleve famili dirudunak luxu guztiak eman zizkion eta zurrutero eta emakumezale bizimoduan murgildu zen, harik eta bere ametsetako emakumea aurkitu zuen arte, Martha Strabel. Bere kontakizunari adi-adi egon ondoren, Gorentasunak bera bezalako pertsonak ez dituela infernuan ametitzen jakin arazten dio.