Ernst Lubitsch
Adam Belinski naziengandik ihesi dabilen idazle txekiarra da, Ingalaterrako Carmel sendi aberats eta esnobean babesa aurkitzen duena. Etxeko neskamea da Cluny Brown, iturgintza-lanetan ere iaioa dena. Adam eta Cluny elkarren adiskide egingo dira. Carmeldarren semearen, honen emaztea izango denaren eta Adamen artean hainbat gaizki-ulerturen ondoren, honek alde egitea erabakiko du. Cluny treneraino atzetik joango zaio, eta maitemindu egin direnez, neskaren ezkontza-eskakizunari baiezkoa emango dio.