Madeleinek Parisen perla-iduneko eder bat lapurtu eta Espainia aldera ihes egiten du. Tom amerikarra ezagutu eta berataz baliatuko da muga zeharkatzeko, ostutako bitxia mutilaren jakan ezkutatuz. Donostian elkarrekin topatuko dira berriz ere, eta gero, Aranjuezen. Tom kondesa baten plantak egiten dituen Madeleinekin maiteminduko da, hau koilarea berreskuratzen saiatzen den bitartean. Filma Frank Borzagek zuzendu bazuen ere, Paramounteko ikuskatzailea zen Lubitschek bere ?ukitu? berezia gehitu zion.