Ernst Lubitsch
Ernst Lubitsch da bazterrak nahastea atsegin duen amaginarrebak mehatxaturiko senar-emazte batzuei buruzko komedia honen protagonista, rol bikoitz bat jokatuz. Emazteak dibortziatzeko asmoa agertzen duenean, senarrak bere buruaz beste egin duen itxurak egin eta etxezain berri gisa berriro agertuko da. Lubitschek antzezpen-estilo dramatikoagoa saiatu zuen, baina laster bere hastapenetan landutako komediara itzuliko zen.