Ernst Lubitsch
Pinkus gazte libertino eta lotsagabea eskolatik kaleratu dute eta zapata-denda batean hasi da lanean, arau guztiei muzin eginez. Agian Lubitschen antzezpenik berezkoena (garai hartako umore juduaz, gerora eztabaidagarri izango zena) eta zuzendari lanetan lortutako bere lehen arrakasta. Bere sasoi mutuan ohiko izan zen Hanns Kräly gidoilariarekin egindako lehen lankidetza ere bada.