Ernst Lubitsch
Gizonezko alargun baten alaba liburudenda bateko langile batekin maitemindu da, eta denda berean ari da alargunaren andregaia ere. Lubitschek alderdi serioagoak eta hunkigarriagoak erakusten ditu Emil Jannings aktorearen konplizitatearekin, zeinak burges txikiaren rol honekin bere bizitzako rola izango zena iragartzen duen, Der Blaue Engel (Aingeru urdina, 1930) Josef von Sternbergen filmako eskola-maisuarena. Garai hartako hiriaren deskribapen zehatza, dantza-aretoko funtsezko eszena barne.