Ernst Lubitsch
Desastre hutsa den senarra, zurruterako eta parrandarako bizi dena, kartzelan gau bat igarotzera zigortu dute. Zigorra bete ordez, festa batera doa eta bertan bere emaztea topatuko du, baina hau mozorrotuta dagoenez, ez du ezagutuko, eta horrek bikote harreman ezberdin bat hasteko aukera emango die. Garai hartan Alemanian oso ezaguna zen Ossi Oswalda aktoreak Lubitschekin buruturiko hamaika kolaborazioetako bat.