Ernst Lubitsch
Bere osaba kanpoan denez, neska gazte batek gizon baten moduan bizitzea erabakiko du. Gizonak bezalaxe jantzi eta tutore berri bat aurkituko du eta harekin maiteminduko da... gizonez jantzita egonda ere. Ossi Oswalda aktoresa gizon izateak ere eragozpenak badituela ohartuko da, sexu gaizki-ulertuekin jokatzen duen rol ausarta haragitu, eta espiritu feminista aurreratua erakutsiz.