Ernst Lubitsch
Egiptoar zital batek gatibu duen emakumea salbatu nahiko du esploratzaile batek. Hilobi madarikatu bat, maitasun obsesibo bat, basamortuan zeharreko jazarpen bat... Lubitschek garaiko izar nagusiarekin, Pola Negrirekin, egindako lehen lankidetza, exotismoan eta fantastikoan bete-betean murgilduz.