Ernst Lubitsch
Prosper Meriméeren betiereko sorkuntzaren arabera, zigarro-saltzaile den Carmen ijitoak galbideraino erakarritako Don Joséren istorioak Lubitschen bertsio honetan flashback luze itxurako jatorrizko egiturari eutsi dio, Pola Negri sentsual eta limurtzaile baten aintzarako. Hollywood distiratsuenaren moduko dekoratuekin, Alemanian jada oso ospetsu zen zuzendariak Europa osoan arrakasta bikaina erdietsi zuen.