Ernst Lubitsch
Asteburu bat bere emaztearengandik urrun pasa nahi duen gizon batek gaixo itxurak egingo ditu. Medikuak egun batzuk mendialdean pasa ditzala gomendatuko dio, eta bera tiroldarrez mozorrotuko da amodiozko konkista tamalgarritan endredatuz. Lubitschek aktore gisa egindako azkenaurreko filma.